16.4.11

Zomerse sjaal # 1

Jullie wisten al dat ik helemaal verkocht ben voor de 'shattered sun' van AMH. Ik kocht de stof voor mezelf, maar weet nog niet wat ik ermee wil maken. Wachtend op de juiste ingeving wil ik ze wel al dragen. Daarom maakte ik een sjaal.

zonnige sjaal

De stof voelt ontzettend zacht aan en is heel licht, net zoals de gele voile 'pastry line' die ik eraan zette. Ook deze is van AMH. Heerlijk om te dragen!

sjaal AMH

Gemakkelijk om te maken en vrij snel klaar, dit laatste in tegenstelling tot wat ik jullie straks laat zien.

4 opmerkingen:

  1. Ooh super mooi die combinatie! Lijkt me zalig om te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer geslaagd! Ik heb de pastry line hier ook in het groen/blauw liggen en het voelt inderdaad super zacht aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zoooo zacht, hé. En prachtig van kleuren.
    Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kom em tegen en vind hem erg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen