30.10.11

Krokodillenvestje met vertraging

De KCWC ligt inmiddels een week of twee achter ons, maar 1 stuk raakte niet afgewerkt. De voorbije 2 weken stond de naaimachine er werkloos bij, maar dit weekend was er ineens wel weer tijd.

krokodillenvestje

Het patroontje kwam ik tegen in een Knippie Baby van een paar jaar geleden. De krokodillenstof is van Kokka en komt uit de vermiljoenshop. De binnenkant is superzachte fleece.

lekker warm

Verder stonden er ook nog 2 extra broekjes op mijn lijstje, maar dat zal voor een andere keer zijn. De komende weken moet ik nog wat voorbereiden voor dit.

doet da keer toe mama

Intussen heeft de oudste zoon opeens geen enkele broek meer zonder gat erin. Ik moet er dringend een paar herstellen. Iemand die wil weten hoe ik dat doe?

13 opmerkingen:

  1. Het vestje is lekker stoer! Leuk hoor! Ik zou zeker ook willen zien/lezen hoe jij die onfortuinlijke jongensbroeken maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja graag hoor - ik heb ook twee jongens en een man die blijkbaar zijn broeken geregeld in een blender steekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog interesse! Laat maar komen die uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk wil ik weten hoe jij dat doet! Mijn zoon wordt er 11 en heeft (nog steeds) niet langer dan één maand een 'gatvrije' broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, dat vestje kan zo de winkelrekken in. Perfect! En het lijkt me zalig warm :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze stof is perfect voor deze bodywarmer. Mooi hoor ! En in een uitleg zijn we altijd geinteresseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, vertel, want tot hiertoe knipte ik ze gewoon af. Maar ondertussen puilt zijn kast uit aan shorten, en heeft hij nog maar 1 goed passende lange broek.
    Mooi vestjes trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super stoere vest en ja hoor ik wil ook graag weten hoe jij die broeken herstelt. Hier veroorzaken de kapotte broeken ook de nodige frustraties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap werk, alweer. Die krokodillen zijn tof, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. broeken herstellen? het enige watik kan bedenken is dit: http://www.chickenrhythm.com/en/items/iron_ons-9.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag! Hier zonen waar de ribbels van de ribfluwelen broeken er na 1 draagbeurt niet meer zijn thv de knie. Lang leve de knielappen bij ons maar ik sta open voor suggesties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Broeken met gaten herstellen ... klinkt me zo bekend in de oren !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk vestje!!! Had ik die foto`s maar gezien voor het stoffenspektakel van afgelopen zondag, dan had ik zeker al een stuk fleece gekocht!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen