30.11.11

Omdat breien zo lang duurt

Een sjaaltje in liberty en harige fleece.

zachte sjaal

6 opmerkingen:

  1. mooi exemplaar! Ik weet nooit hoe groot ik zo'n sjaal moet maken, welke afmetingen heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, maar er gaat toch niets boven een gebreide sjaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is 135cm lang, te kort voor een volwassene, maar wel OK voor een kind, alhoewel het gerust meer mag zijn. 18cm breed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi. Ik verkies zelfs de fleece sjaals boven de gebreide, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi stofje! meestal ben ik nogtans geen fan van liberty toestanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief stofje! Helaas is hier in Nederland bijna geen Liberty te krijgen.
    Grappig genoeg heb ik op dezelfde manier net twee flower fairies dassen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen