9.10.12

KCWC: de broek met de stippen

zijkant

De zoon heeft weer broeken nodig, dus de zoon krijgt broeken.

op tafel

Met dit exemplaar ben ik heel blij. De paspel werd een beetje 'op 't goe vallen uit' uit de doos gehaald, maar ik vind het resultaat leuker dan verwacht. Dat glanzende biesje geeft de broek iets apart, niet?

glazend biesje

De stof (in onfotografeerbaar bruin) is van Lecien en werd hier al in een andere kleur gebruikt. Het patroon is ook nog steeds hetzelfde, maar de broeken worden inmiddels 8 cm langer geknipt. Het ventje groeit precies enkel in de lengte.

zakje

Morgen nog eentje!

richard

14 opmerkingen:

  1. schoon! Hier ligt ook een bolletjesstof geknipt klaar voor een broek voor de zoon. Nu nog de tijd vinden... Hopelijk draait het zo leuk uit als deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Heel tof dat blauwe biesje erbij.
    Bij mij gaat het niet zo hard met produceren, maar ik heb patroontjes en stofjes inmiddels wel geknipt, dus ik hoop morgen eindelijk iets af te hebben voor kcwc! Mijn kleine jongen groeit ook nogal en heeft t-shirts nodig, dus ik heb er maar gelijk 3 geknipt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooi, doet me goesting krijgen om ook een broekje te naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een chique broek. Ik zou zo'n broek ook wel willen voor onze jongste. Die paspel was een super leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. welk patroon heb je gebruikt? of zelf getekend? het is tof zeg, echt iets voor jongens! Ik zoek al even een voor mijn jongste, dus als je tips hebt :-)
    ze zijn stuk voor stuk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar kan ik dit patroon vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een vereenvoudigde versie van patroon 11 in Ottobre 4/2010

      Verwijderen